7 december 00.26

Helgen har bestått av handboll, handboll och åter lite handboll. 4 matcher igårkväll och idag har jag dömt från kl halv 10 till halv 8 på kvällen. Behöver jag säga att jag är trött? Men det gav 825 kr som klirrar gott i kassan. Ännu lite ökning till den blivande kameran :)

Efter handbollen åkte jag hem och åt och letade snabbt fram varma kläder, alltså täckbyxor, täckjacka, vantar, mössa osv...För nu var det pulkadags. Blev inte så mycket åkande för min del efetrsom de åkte ett tag när jag kom. Så jag åkte bara några gånger, sen byggde vi in emma i en snöhög, fikade och gick till statoil och hyrde film. Filmen är inte slut än, men det är jag, så jag valde att åka hem. Jag låg och blundade över halva filmen ändå för jag avr så trött, så jag var inte så innei den. Men den var tydligen bra, för dom andra skrek och skvatt som galningar.

Imorron blir det en luuugn och skön dag tror jag. sova länge ovh skönt. Känns brao!
kl 17 blir det träning, men det är då det. Har hela dagen på mig att ta det lugnt före :)

Puss /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0