En sån där bra dag

Vaknade 08.10 med ett ryck av att Bella hoppade på mig i sängen och där försvann den tröttheten. Annars brukar hob väcka mig, jag somnar om någon timme och sen kan jag börja dramig uppåt. inte idag. Studsade upp ur sängen med ett förvånandsvärt bra humör och ska snart bege mig ut på en morgonprommis och sen äta en sån där lång underbar frukost framför vänner som bara är bland det bästa som finns. Hur kan man inte gilla frukost?
något mer positivt är att idag hämtar jag min Natur B-bok och samtidigt postar en tjej någonstans i Sverige sin bok om Arbetsmiljö och säkerhet till mig och där sparade jag 200 spänn på den jäkla skitboken! Älska blocket dessa gånger. Så nu tar jag tag i mitt pluggande, ingen mer ångest och inget mer uppskjutande av det. Nu tar jag tjuren vid hornen. Och som grädde på moset på denna ganska bra dag så är det ju onsdag. Denna heliga onsdag. Nedförsbacke till helgen, ingen träning, bra på tv. Say no more. Det håller i sig från skoltiden då jag hade lite mer att göra än vad jag har nu för dagarna, men charmen sitter i.
Måste vara första gången tiding uppstigning en ledig dag, köp av kurslitteratur, plugg och ordet positivt nämns i samma inlägg. Iaf i mitt fall. Man slutar aldrig att förvånas.
Have a great day!

Den här värmen och det vore fulländat. Men man kan ju inte få allt.
Gud så ja längtar till våren. Jag är otroligt less på kyla, snö och trökgrått väder.


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaha älskar att du tonar ner din positivitet där på slutet med lite negativitet ;)

2012-02-08 @ 11:01:38
Postat av: jag

hahahaha :D Kyla och vinter när man passerat januari kommer aldrig någonsin få mig positiv :D

2012-02-08 @ 12:42:07
Postat av: Elin

hahahaha nej jag vet. inte mig heller. MEn det såg så roligt ut. Först värsta positiv. Men va tvungen att slänga dit en gnutta negativitet också ;) hahahahhah

2012-02-09 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0