Nedförsbacke.

Idag är en sån dag då jag för första gången kört fast med bilen, på en väg med väldigt lite trafik som tur var, och en sådan dag då jag längtar jättemycket till helgen. Trots det faktum att jag inte jobbat en dag hittills i veckan. Men har sag det förr och säger det igen - helg är ändå helg! Jag fick förresten hjälp att ta mig loss rätt snabbt!
.
I april åker vi på cup med våra B-flickor och på denna cup finns ett disco där det visade sig att Mange Makers kommer vara gästartist i år. Vi tränar en grupp 14-15 åringar, lätt att gissa hur reaktionen på en nyheten var va? Jag är nöjdare än någonsin att vara ledare och få häcka hemma på förlägningen kan jag säga. Hur mycket fest det än är hos Mange Mange Mangeeeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0