Nike Blast 2012

Och där var helgen värt varenda öre. Köade mig in till min husguds föreläsning och den var sjukt bra! Intressant, rolig och otroligt inspirerande. Efter detta gick jag på ren adrenalin resten av dagen.
Älskar skorna man fick!
Inte de bästa bilderna men iaf en liten iblicka över min helg. Med betoning på liten. Man ska uppleva det för att förstå hur djävulskt kul och häftigt det är att vara där. Slog mig när jag innan mitt sista pass för helgen låg lite smått utslagen och halvsov på min väska, att jag faktiskt låg och halvsov på golvet i globen... Gör man väl inte varje dag sådär. Arenan gör en redan häftig helg ännu häftigare! Musiken pumpade hela dagen, svetten sprutade och adrenalinnivån hos alla var jukt hög. Jag längtar redan till nästa år.
Aaaaaaaamazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0