Slutar aldrig förvåna mig själv

Idag, EN FREDAG, slog jag mitt rekord. Inget jobb att gå till, en helt lugn och ledig fredag. Och jag är uppe NU! Helt av mig själv. Pigg som le mört klev jag upp kl 07.30 då jag måsta kissa och insåg att jag inte hade någon anledning att ligga kvar. Mamma fick en mindre chock tror jag. Hemligtheten? Lägg dig i skaplig tid och ta inte med dig datan i sängen. Ni som tror att det här med att "stäng av datan en halvtimme innan läggdags och varva ner" bara är bullshit. Tänk om. Jag lever i en carpe diem-vardag känner jag, utan att jag egentligen har någon dag att fånga.
Men idag blir dagen då jag tar tag i det igen, skolböckerna ska åter öppnas! Heja mig.
.
Fick förresten (troligtvis) mitt livs första sendrag inatt!! Och jag vaknade med en typ klump i vaden. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0