Trött torsdag

Här startade min morgon. 07.30 stod jag utanför bilprovningen och halvsov framför ratten. Rackarns snäll dotter som ställer upp på att ställa klockan så tidigt för att besiktiga en bil! Eller jag hade väl inget val när dom andra jobba iofs, men snällt ändå. "Ta kaffe där om du vill" sa besiktningsmannen till mig och som den ickekaffedrickaren jag är gjorde jag mig en Cacao Créme istället. En sån där varm choklad som i en småstadslivsfilm skulle få en att "bränna käften ur led" men i vanliga livet bara är jävligt varm.
.
Väl hemma åt jag frukost och somnade i soffan igen där jag drömde att jag just låg där i soffan, svintrött, med Angelica i fåtöljen bredvid mig. Frågar henne som går in till köket vad klockan är och hon svarar 10.06. Sen frågar jag om hon kan ta ut Bella men då säger hon att hon ska sova och jag som är svintrött blir sur för att jag också vill det, hela mitt huvud börjar typ snurra av trötthet och tjopp där vaknade jag. Masar mig in i köket och tittar på klockan - 10:06. Var det mitt undermedvetna tro??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0